If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колега ако това е бившия ми километраж, може ли да споделиш, голямата платката ли е изгоряла (като цяло) или този транзистор от малката платка на километража.
Колега ако това е бившия ми километраж, може ли да споделиш, голямата платката ли е изгоряла (като цяло) или този транзистор от малката платка на километража.
здрасти колега, да това е твоя километраж и искам страшно много да ти благодаря че го прати.
засега само оборотомера съм пробвал и то на генератор да го калибрирам. другата седмица ще пробваме цялото табло вече на колата.
платката в скоростомера беше много зле - студени спойки навсякъде, така че предполагам там е бил проблема, но ще разберем когато го закачим на колата.
за сега съм повторил всички спойки, сменил съм всички електролитни кондензатори и съм сложил многооборотен тример на оборотомера. друго повредено не намерих за сега.
да се надяваме че в крайна сметка от 2 неработещи табла, ще съберем 2 работещи и ако ти трябва,няма проблем да ти го върна. въпроса е и 2-те да заработят
ПП
а какъв му е проблема по принцип- скоростомера или тахометъра беше
Значи, от моите скромни разбирания по електроника, проблема е в голямата платка на скоростомера. Може и да не е така защото извода си го правя от това,че както си карах с 20км/ч той показваше 70км/ч и след около 20секунди замириса на изгоряло и то силно, даже се поошашавих. Относно връщането, дано свърши работа на някой който има нужда.
Значи, от моите скромни разбирания по електроника, проблема е в голямата платка на скоростомера. Може и да не е така защото извода си го правя от това,че както си карах с 20км/ч той показваше 70км/ч и след около 20секунди замириса на изгоряло и то силно, даже се поошашавих. Относно връщането, дано свърши работа на някой който има нужда.
ами платката на скоростомера беше много зле. цялата в окиси и студени спойки, но нямаше никъде нагоряло. снимките са правени преди да работя. само е почистена със спирт. ще мисля някакъв начин да я тествам преди да я боднем на колата
Аз всъщност си правя извода , че е изгоряла само по цвета на самата платка, пък и откакто изпуши таблото от тогава и спря да работи скоростомера. Пък дано като си я презапоил да заработи.
Може да е пръднал някой кондензатор!
Те така миришат!
Иначе евала на Колев за темата!
нямаше протекъл кондензатор или поне не видях, но съм ги сменил всички профилактично. остава да измисля начин как да тествам и скоростомера.
иначе какво приказваш, тука е скраперския раздел и се разглобяват и ремонтират неща които не са предвидени за това няма са оставяме
То скоростомера си е просто един мотор, дето върти магнит. Магнита пък се опитва да върти чашката, дето е натегната от часовникарската пружина
значи върти ли си мотора, няма акво да му тестваш
Поне електрично де
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
оказа се че интегралата в оборотомера на другото табло не е sak215 a sn29736p за която няма никаква информация но предполагам са аналози тъй като не забелязвам никаква друга разлика по платката или елементите а и разменихме вече оборотомерите и работят.
самия скоростомер също вече работи. замених bdb02c с 2sa1315, като трябва да се внимава с пиновете. на bdb подредбата е EBC ,а на 2sa е ECB . има обаче някакъв проблем с платката зад оборотомера. тя трябва да хване сигнала от датчика на скоростната, да го модулира по някакъв начин и да го подаде към скоростомера. е това за сега не става
Comment